Brev:
Tisser igennem bleen om natten - 6 mdr.
15. november 2007
Alder:
6 mdr.
Tisser igennem bleen om natten - 6 mdr.
Hej Helen!
Vores søn sover nu igennem igen... Dejligt! Vi besluttede at "lukke ned fra køkkenet" om natten... og tænk sig, den første nat vågnede han og gjorde opmærksom på, at han ville have lidt at spise. Jeg gav ham en slurk vand- vupti så sov han videre til næste morgen!
Vi har dog et lille problem med våde bleer om natten. Vi har de sidste rigtig mange uger måtte skifte tøj, lagen og ble om natten, fordi han har tisset igennem! Nu hvor han ikke får mad, vågner han stadig om natten, vores oplevelse af det, er at han vågner fordi han selvfølgelig bliver kold, når han har tisset igennem! Han vågner altså ikke fordi han er sulten.
Han har heldigvis ingen problemer med, at sove videre efter det helt store skifteri, men han er ked af det imens det står på! Vi har prøvet alverdens bleer, nogle mærker resulterede i, at vi skulle skifte 3 gange på en nat. Den anden dag, tissede han ikke igennem, og der sov han også igennem! Derfor er det vores opfattelse, at det derfor han vågner, også fordi han er nem at få til at sove igen. Jeg er ikke klar over om du har et decideret råd, men måske har andre herinde oplevet noget lign. og fundet en god løsning?
Det skal siges vi har ingen problemer om dagen. Vi skifter ham inden vi går i seng ca. 23.00, men dette afhjælper ikke problemet. Vi bruger pt. libero bleer str. maxi. Han vejer kun lidt over 7 kg, så det burde ikke være størrelsen, der var forkert!
Håber på lidt hjælp... Jeg synes det er så synd for ham, at han skal vækkes!