Svar: Ble på i bilen?
2. juni 2004
Alder:
6 år
Kære Kirsten
JEg kan ikke lade være med at tænke på om jeres dreng nogen sinde er blevet undersøgt nærmere. Hvor er jeres egen læge henne i billedet?
Jeg synes umiddelbart at det ville være relevant at I tog problemstillingen op her. Jeg tror umiddelbart at der ligger en mere psykologisk årsag til grund, men da jeg ikke er psykolog og heller ikke kender til jeres familie, vil jeg helst ikke udtale mig om denne sag, men synes som sagt at I skal henvende jer til lægen. I kan evt. også forsøge at ringe til kommunens pædagogisk-psykologisk-rådgivning og hør om I kan få hjælp her eller blive henvist andet sted.
Med hensyn til bleer, så er det et stort problem. Jeg kender umiddelbart ikke til mærker uden figurer. Der findes naturligvis bleer til voksne, men selvom man vælger en str. small, så ville den stadig være for stor og det koster og hurtigt mere en 3-4 kr stykket.
Fortsat held og lykke med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske