Brev:
Vil ikke ligge på maven - 3 mdr.
2. juni 2004
Alder:
3 mdr.
Vil ikke ligge på maven - 3 mdr.
Vi har en vidunderlig lille datter på 11 uger, som helst ikke vil ligge på maven. Hun kan max ligge 1 minut på puslepladsen uden at blive sur, lidt længere på vores maver.
Heldigvis har hun helt fra fødslen været god til at holde hovedet og har mange kræfter i nakken, men vi vil jo alligevel gerne, at hun også vil ligge på maven. Hvad gør vi?
Med venlig hilsen
LKT