Brev:
Ble på i bilen?
2. juni 2004
Alder:
6 år
Ble på i bilen?
Vi har en forrygende søn på 6 år. Han er frisk og altid glad.
Han har dog et problem der gruer os. Når vi skal langt væk, f.eks. ferie eller til noget andet, laver han ALTID stort i bukserne.
Vi har sagt til ham, han skal sige til, så vi kan gå ind på et toilet, men det gør han ikke. Vi har både prøvet at skælde ham ud, men med det resultat at fuldstændig blokere for alt.
Vi har også sagt at hvis han gjorde det på wc'et ville han få en is eller noget andet. Men det hjælper kun få gange.
Nu har far og jeg så besluttet han skal have ble på, for vi gider ikke det vasken bukser hele tiden. Nu har det stået på i snart et år og han har stadig ikke forstået at han skal gå på toilettet.
For at han føler sig som en "større" dreng, køber vi nogle bleer der ligner underbukser, de koster dog mange penge. De hedder Drynites.
Har du et råd til at han vil gå på toilet?, og et råd til billigere bleer, men så der ikke er figurer med mickey mouse eller noget andet sjov?
Venlig hilsen
Kirsten