Svar: Encoprese
5. maj 2004
Alder:
4 år
Du skriver ikke hvor din datter har været indlagt, men det undrer mig, hvis I er udskrevet med en diagnose og ingen videre tiltag?
Jeg kan se at du bor i Jylland og jeg ved at der ved Århus Universitetshospital ligger et center for børneinkontinens. Dem synes jeg at du skal kontakte, også for at høre om de evt. har forældregrupper eller andre, som man kan dele sine erfaringer med. Det ved jeg desværre ikke.
Du kan læse mere på hjemmesiden:
www.enuresis-info.dk/index-ie.html
Fortsat held og lykke. Håber de kan hjjælpe jer lidt videre.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske