Brev:
Encoprese
5. maj 2004
Alder:
4 år
Encoprese
Hej Helen Lyng Hansen
Vi har fået et svar fra dig tidligere angående at vores datter ikke er renlig. Vi har nu været 23 dage på børne afd. uden at det har hjulpet. Hun er udskrevet med dianosen encoprese.
Men når jeg læser om det på nettet er det børn der har været udsat for div. ting og dette er ikke tilfældet for vores datter.
Hun er glad kvik og få meget opmærksomhed, men desværre også meget negativt opmærksomhed på grund af alle de våde og lorte bukser.
Jeg ville så gerne høre om andres erfaringer, da jeg ikke kan finde noget om hvordan vi kommer over dette.
Tak for en god siden og gode svar.