Svar: Vi vil gerne have en til, så jeg har smidt p-pillerne
12. september 2006
Alder:
0 mdr.
Hej med dig
Det er jo et spørgsmål som for mig er rigtig svært at besvare, men det er da sandsynligt at du er gravid og situationen er lidt ligesom første gang:o)
Hvis du er gravid, så vil du jo sandsynligvis igen være længere henne end du umiddelbart tror, da du så har haft en enkelt menstruation selv om ægget var befrugtet. I givet fald burde en graviditetstest så kunne vise positiv på nuværende tidspunkt.
Ellers er det sådan, at du skal opleve at have udebleven menstruation for at kunne tage en test. Du kan således vente til din menstruation burde komme næste gang og så tage en test der, hvis den udebliver.
Jeg håber for jer, at det er lykkedes igen og krydser fingre:o) Rigtig meget held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske