Brev:
Øjenbrynsfarve
5. marts 2024
Alder:
0 mdr.
Øjenbrynsfarve
Hej Helen
Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om ugen med en brynfarve, som jeg nu, via Kemiluppen, kan konstatere indeholder allergifremkaldende stoffer. Heldigvis indholder brynfarven ifølge Kemiluppen ingen hormonforstyrrende stoffer.
Jeg har ikke haft nogen former for allergiske reaktioner efter farvningerne.
Jeg har slet ikke tænkt på før nu, at jeg ikke burde farve øjenbryn. Jeg har ellers gjort mit allerbedste for at overholde alle råd - har skiftet alle mine produkter ud med svanemærkede produkter, spiser økologisk, dyrker regelmæssig motion, har ikke rørt alkohol osv. osv.
Jeg har det helt forfærdeligt over det og er meget bange for, at jeg har skadet mit barn. Jeg holder mig selvfølgelig fra det fremover, men er der andet, jeg bør gøre nu, og bør jeg bekymre mig?
På forhånd mange tak for svar.
Med venlig hilsen
Den bekymrede