Brev:
Vi vil gerne have en til, så jeg har smidt p-pillerne
12. september 2006
Alder:
0 mdr.
Vi vil gerne have en til, så jeg har smidt p-pillerne
Hej
Jeg er 22 år, jeg har et barn på to sammen med min mand, vi vil gerne have en til, så jeg har smidt p-pillerne, for et par måneder siden, så vi håbede at jeg ville blive gravid om et halvt års tid.
Jeg har haft min almindelige menstruation for 14 dage siden, men her for 6 dage siden lagde jeg mærke til at min mave var vokset, og her de sidste dage har jeg haft en underlig prikken i underlivet. Jeg er meget træt og har ondt i lænden, og jeg sover næsten ikke om natten, da jeg har meget hyppig vandladning.
Sidst jeg var gravid, havde jeg også min menstruation, så det faktisk kom bag på os, da det viste sig at jeg var gravid i 8. uge.
Er jeg gravid.....? Og kan jeg tage en graviditetstest?
På forhånd tak for svaret.