Svar: Har kastet p-piller op
19. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Kære Mette
Når man ikke får taget sine p-piller regelmæssigt eller hvis man kaster op, så kan du ikke regne med pillerne som sikker præventionsform, hvorfor der vil være en risiko/chance for graviditet.
Det er meget individuelt hvorvidt man får menstruation og jeg kan derfor ikke sige at sådan og sådan er det. Nogle kvinder vil opleve at få en mindre blødning, selvom de er gravide, hvor andre ikke vil.
Det mest sikre du kan gøre er at tage en graviditets test.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske