Svar: Voksi - ulddyne kontra sommerdyne?
13. april 2008
Alder:
3 mdr.
Kære Jeppe og Maria
Det lyder som en god idé at udskifte ulddynen med en sommerdyne nu og så give Laura en ekstra trøje på om formiddagen, hvor det stadig er lidt mere koldt.
Det er synd hvis hun sveder så meget at hun ligger og bliver våd, men jeg kan godt forstå at I synes det er svært at vurdere med de skiftende temperaturer. Men forårs solen er vi heldigvis ved at få lidt mere overtaget nu og jeres vurdering lyder fin.
I skriver at Laura har en elefanthue på og jeg ved ikke, hvor meget hår hun har.. Men jeg tænker at I kan overveje om hun skal til at have huen helt af eller evt. bare sove men en tynd bomuldshue. Det er nemlig fra hovedet at børn afgiver en stor del af deres varme, så det vil måske hjælpe hende lidt...
Fortsat held og lykke med hende:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske