Brev:
Fladt baghoved - 5 måneder
28. december 2023
Alder:
5 mdr.
Fladt baghoved - 5 måneder
Hej Helen
Vores søn har haft nogle spændinger i den ene side af halsen, som desværre har været med til at gøre hans kranie lidt skævt. Dette er dog blevet behandlet og ses næsten ikke mere.
Vi lægger ham stadig meget på maven, men ofte triller han om på ryggen med det samme og nu er problemet, at han begynder at blive flad bagtil, altså på baghovedet. Jeg er meget ked af, hvis hans kranie bliver for fladt, men er det noget der retter sig, når han begynder at sidde? Og hvad kan jeg ellers gøre for at det ikke skal ske?
Håber du kan hjælpe:)
Hilsen
en bekymret mor