Brev:
Baby støtter ikke på benene?
18. marts 2024
Alder:
5 mdr.
Baby støtter ikke på benene?
Kære Helen
Min dreng er nu 5 måneder gammel og jeg undrer mig over, at han ikke rigtigt støtter på benene. Han ligger meget på maven, og drejer også om sig selv på gulvet. Han er også begyndt at trille lidt omkring, selvom det virker mere som held, når det sker :)
Jeg ved godt, at børn er forskellige og at man ikke skal sammenligne, men det er jo lidt svært! For jeg har lagt mærke til, at de andre børn i forældregruppen er begyndt at stå på forældrenes ben, når de holder dem i deres favn, og en enkelt er faktisk også begyndt at hoppe - og min dreng, han "hænger" ofte bare, hvis du forstår, hvad jeg mener.
Jeg vil derfor gerne spørge, hvornår børn ofte begynder at støtte på benene? Og hvad kan årsagen være til, at han ikke gør det?
Kærlig hilsen
IM