Brev:
Voksi - ulddyne kontra sommerdyne?
13. april 2008
Alder:
3 mdr.
Voksi - ulddyne kontra sommerdyne?
Hej Helen
Vores datter Laura er nu godt 3 måneder gammel og hun sover i løbet af dagen flere gange i barnevognen i sin voksipose.
Vi har indtil videre brugt den ulddyne, der fulgte med posen og det har fungeret fint, men vi er nu kommet i tvivl om, hvorvidt det er på tide at skifte til sommerdyne i posen.
Synes det kan være svært med de svingende temperaturer, der er i øjeblikket. Om morgenen er der jo køligt, men fra middag og hen på eftermiddagen kan der jo godt være noget varmt udenfor. Laura har normalt bare en elefanthue på og så det tøj hun bruger indendørs når hun bliver puttet, og hun er altid fin varm, når vi tager hende ind igen... Der har dog inden for de sidste 14 dage været flere tilfælde, hvor hun har været direkte svedig, så vores spørgsmål er derfor om det er på tide at skifte til sommerdyne??
Så kan hun jo få en strikketrøje på om morgenen, når vi ligger hende i barnevognen?!!
På forhånd tak for hjælpen!
Venlig hilsen
Jeppe & Maria