Svar: Antal amninger - 3 mdr.
17. oktober 2007
Alder:
3 mdr.
Kære Ida
Det lyder rigtig fint og rytmen for dagen er helt passende for en pige på Majas alder. 6 amninger er fint til at dække hendes behov og du har fuldstændig ret i at hun ikke kan blive ved med at øge sin vægt i samme grad - hun har på kun 3 måneder fordoblet sin fødselsvægt, hvilket mange børn ikke gør før de er knap 6 måneder gamle.. så hun kan ikke blive ved:o)
Det er helt naturligt at hun nu, hvor hun er så meget større, spiser mere kortvarigt, har et større vacuum og således ikke længere dvæler så meget ved amning, så længe at hun stadig tager på, så lyder det hele bare rigtig godt.
Så nyd du prinsessen og fortsæt endelig den gode gænge:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske