Svar: Amning - 9 mdr.
31. august 2007
Alder:
9 mdr.
Kære Joan
Det lyder rigtig fint og helt alderssvarende at din datter ammer ca 3 gange dagligt og derigennem sikres nok mælk. Mange børn har behov for at få en amning omkring kl 24 for at sove om natten og det er helt okay.
Det kan være lidt hårdt at skulle amme kl. 01, da du sandsynligvis selv er gået i seng på dette tidspunkt og lige har nået at sove lidt, for så at blive vækket. Derfor kan man med fordel forsøge nogle gange at give Victoria brystet inden du selv går i seng, altså f.eks. amme kl. 20 og kl. 23, hvorefter hun så kan sove til næste morgen tidlig. Men hvis det ikke generer dig at blive vækket 24-01, så er det helt fint. Det ser som sagt rigtig fint og alderssvarende ud.
Fortsat god weekend:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske