Brev:
Amning - 9 mdr.
31. august 2007
Alder:
9 mdr.
Amning - 9 mdr.
Hej Helen.
Viktoria er nu blevet 9 måneder og jeg er i tvivl om, hvor meget jeg skal amme.
Nu ammer jeg inden hun bliver puttet om aftenen. Hun lægges til at sove, så hun sover kl. 21. Om natten vågner hun ca. kl. 00-01. her ammer jeg også. Og så ammer jeg omkring kl. 05-06. Resten af døgnet får hun fast føde, og det går bare rigtig godt.
Venligst
Joan