Svar: Amning og efterflaske
27. maj 2007
Alder:
8 mdr.
Kære Tina
Hvor er det rigtig dejligt at høre at det går så godt med din lille pige og at hun trives og udvikler sig så fint. Det er helt normalt at hun ikke tager meget på, som du selv skriver så bevæger hun sig rigtig meget og forbrænder derfor også en del.. Det hele lyder fint.
Jeg kan ikke se noget problem i at I giver hende flasken efter amning som en del af putteritualet. Det er udmærket at hun får de næringsstoffer der er i modermælkserstatningen og selvom 50-100ml ikke er så meget så lyder det alligevel som en helt pæn mængde og fint i forhold til at hun så sover det bedre om natten.
Samtidig så fungerer hendes putteritual og hun lægger sit stille og roligt til at sove på denne måde og det er guld værd.
Så fortsæt I bare de gode rutiner:o) Rigtig meget held og lykke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske