Svar: For meget mælk - salg af modermælk?
14. december 2003
Alder:
5 mdr.
Kære Bitten Beyer
Det er dejligt hvis du har overskud til at sælge noget af din overskydende mælk.
Kvindemælkscentralen hører til på Hvidovre hospital. Telefonnr. er: 36 32 21 40 og her kan du ringe og høre nærmere om priser og hvordan det rent praktisk foregår.
Mælken bliver hovedsageligt leveret til Neonatalafdelinger, hvor den er vigtig for de små og meget fortidlig fødte børn. Det er derfor dejligt, når nogen som dig, har lyst og overskud til at levere mælk.
Held og lykke med det og også god jul til dig.
Tilføjelse:
Efter at have undersøgt nærmere omkring salg af modermælk, vil jeg lige oplyse til de interesserede, at man kun kan sælge modermælk til kvindemælkscentralen, hvis det er under to måneder siden man har født. Derudover må man ikke være ryger og må ikke tage medicin.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske