Brev:
For meget mælk - salg af modermælk?
14. december 2003
Alder:
5 mdr.
For meget  mælk - salg af modermælk?
Jeg har en dejlig datter på 5 1/2 mdr. Hun er ved at blive tilvendt skemad, og dette går rigtigt godt, men jeg har stadigvæk rigtigt meget mælk, så jeg må malke ud flere gange om dagen.
En veninde fortalte, at man kunne "sælge" sin mælk, men jeg kan ikke finde noget om dette. Ved du hvor jeg kan få noget information om dette?
Jeg er anden gangs fødende og jeg havde også meget første gang, det havde svært ved at holde op, selvom jeg ikke ammede mere.
God Jul
Venlig hilsen
Bitten Beyer