Svar: Amning og slankepiller
10. september 2012
Alder:
7 mdr.
Hej med dig
Alt hvad du indtager - uanset om det er mad, drikkevarer, medicin eller andet vil gå via modermælken og over til barnet. Derfor bør man være meget forsigtig med at indtage f.eks. lægemidler eller kosttilskud.
Du fortæller at der på pakken med slankepiller står at det frarådes at tage dem, når man ammer. Derfor kan det ikke anbefales at du begynder at tage dem, når du stadig ammer - heller ikke selvom du kun ammer to gange dagligt.
Hvis du gerne vil prioritere slankekuren og slankepillerne, så bør du derfor stoppe amning og erstatte amning med flaske.
Held og lykke fremover :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske