Brev:
Øm mave
10. september 2012
Alder:
0 mdr.
Øm mave
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 19 nu.
Jeg arbejder i en integreret institution, og vælger at skifte børn på gulvet, så jeg ikke skal løfte dem op på puslebordet. Min mave fylder ikke så meget endnu, så den er ikke i vejen. Men er alligevel kommet til at tænke på om det nu er en hensigtsmæssig stilling, for jeg bøjer mig jo forover, kan jeg komme til at klemme barnet, eller er det godt beskyttet af fostervandet?
Jeg er også indimellem utrolig øm forneden i maven, her hjælper det at ligge mig ned og slappe af, det går først væk når jeg har slappet af. Det er jo ikke altid muligt når jeg er på arbejde, er det normalt at blive øm i maven så tidligt i forløbet?
Med venlig hilsen
Anette