Brev:
Amning og slankepiller
10. september 2012
Alder:
7 mdr.
Amning og slankepiller
Hej Helen
Jeg har købt nogle slanke piller som hedder slimvida hvor på der står man ikke må bruge dem når man ammer, men jeg ammer kun lidt om morgen og lidt om aften hyggetår er der kun tilbage....
Indholdet i slimvida er afrikansk mangoekstrakt 10:1, chromate, vandfri, ren koffein, tørret Acai-bær4:1, grøn te-ekstrakt 40% polyfenoler, l-acetyl l-carnitin, Oolong-te,
hvid te-ekstrakt 45%, resveratol 50%...
De skal spises 2 x 2 piller om dagen før et måltid, de skulle lige være med til at skyde mit vægt tab på 8 - 10 kg. igang.. tænker om de skader noget er ikke gået igang med dem endnu.. men vil rigtig gerne nu de er i hus..
Håber du kan svare