Svar: Droppe morgenamning?
12. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Kære Nikolajs mor
Det vil være super fint at du springer morgenamningen helt over, hvis den ligger så det passer med at han i stedet kan starte dagen med morgengrød. I stedet kan han så evt. få en amningen inden formiddagsluren - dette især, hvis han ikke har fået mælk siden midnat og så han stadig får sine 4 amninger i døgnet :)
Hvis han vågner tidlig morgen og søger brystet, er det naturligvis fint at give det der, men sover han bare, skal du ikke vække ham for at tilbyde ham brystet :)
Dejligt at høre at det går bedre med at sove igennem og at det virker at lade far tage over :) Fortsæt den gode gænge :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske