Brev:
Droppe morgenamning?
12. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Droppe morgenamning?
Hej Helen!
Allerførst tak for din hjælp med at få Nikolaj til at sove om natten uden amning hver anden time. Det hele endte med, at vi lod farmand tage over, - efter mange mislykkede forsøg fra min side.... Når det er farmand, der hjælper ham, når han vågner, går det meget bedre, blidere og hurtigere:-) Han har også fået MEGET færre opvågninger. Det er virkelig guld hver for alle parter:-)
Mit spørgsmål lyder nu; SKAL jeg amme ham tidlig morgen, når han sover? Eller vil det være ok, at jeg springer denne amning over og i stedet giver ham lidt tidligere morgenmad (alt afhængig af, hvornår han vil vågne, hvis han ikke får morgenamningen) og så i stedet for morgenamningen ammer ham inden hans formiddagslur, så han får i alt fire amninger i døgnet?
Med venlig hilsen
Nikolajs mor