Brev:
Undervægtig
6. maj 2008
Alder:
21 mdr.
Undervægtig
Hej Helen
Julie er nu blevet 21,5 måned, hun trives fint, men alligevel er jeg lidt bekymret for hendes vægt.
Hun er 92 cm høj og vejer 12,2 kg. Det, kan jeg se, er noget under normalen i følge kurverne. Hendes fætter på knapt et år vejer 10 kg, så der er jo ikke megen forskel.
Julie har altid ligget middel eller knapt middel i vægtkurven, men hun har aldrig været så langt nede som nu. Bør jeg være bekymret og eventuelt kontakte sundhedsplejerske eller lægen?
Som sagt trives hun. Hun er glad og eventyrlysten.
Med venlig hilsen
Linda