Brev:
Hue udfordringer - nægter at have dem på!
15. oktober 2015
Alder:
16 mdr.
Hue udfordringer - nægter at have dem på!
Hej Helen.
Har brug for lidt gode råd mht min lille pige. Hun vil simpelthen ikke have hverken alm eller elefant hue på. Hun bliver hysterisk, så snart vi nærmer os med huen, og piller den af med det samme. Til trods for vi har prøvet at lege med den, selv tage den på for at vise det ikke er farligt og tage lidt let på det. Intet virker, hun nægter at have den på.
Hun er 16 måneder nu. Vi har en hue med bindebånd, som vi har brugt siden hun var lille og den siger hun intet til. Den er bare ved at være for lille nu og ikke varm nok. Hun har haft elefant huer på, da hun var lille - uden problemer eller nogen form for protester. Så vi er ret forvirrede over, hvorfor hun pludselig reagerer sådan.
Er der bare nogen som ikke vil have hue på, når de nu selv er i en alder, hvor de kan protestere? Og hvad pokker kan vi gøre, for at få hende til ikke at reagere sådan?
Kærlig hilsen
Frejas mor