Brev:
Kilder om High Need
17. august 2011
Alder:
0 mdr.
Kilder om High Need
Hej Helen
Kan du anbefale nogle gode kilder omkring High Need børn? De bedste jeg har fundet er ifavndanmark og Dr Sears. Men de kan godt blive opfattet som lidt "alternative".
Kender du nogle mere anerkendte kilder så det ikke bare bliver opfattet som en fiks ide, man har fået fordi man som 1.gangsforældre ikke har så meget erfaring?
Hilsen