Brev:
Knap 3 måneder og mister hår
4. august 2011
Alder:
3 mdr.
Knap 3 måneder og mister hår
Kære Helen,
Jeg er pludselig blevet bekymret, vores søn som snart er 3 måneder har i løbet af de sidste par uger mistet det meste af håret i den ene side.
Han havde en stor hårpragt, da han blev født, men nu er håret altså næsten væk i den ene side. Han har ikke ændret karakter, han virker til at have det godt, han pludrer, smiler, spiser godt, sover godt og skider godt...!
Jeg tænkte i starten at han måske slider håret af - jeg kan huske at vores store dreng var helt skaldet i nakken på et tidspunkt fordi han lå og 'kørte rundt' med hovedet. Men jeg synes ikke at Lillebror gør det - og igen er det i siden han er blevet tyndhåret, og endda i den side som ikke lige er hans favoritside at ligge på.
Hvad tror du det kan være? Der er ikke noget at se i hovedbunden ellers, han har ikke udslæt eller noget.
Tak for dit svar!
Kærlig hilsen