Brev:
Må hun sidde op?
28. juni 2011
Alder:
3 mdr.
Må hun sidde op?
Hej Helen.
Ronja er nu 3 mdr og har det super godt :-)
Hun vil meget gerne sidde op og gerne stå op hvis hun får lov.
hvis hun sidder/ligger på vores arm eller ligger op af vores ben som er let løftet så krymper hun sig sammen og aser og maser for at komme op... hvis vi så holder hende i hænderne hiver hun sig straks op :-S
Vi kan lægge hende helt fladt på sofaen eller lade hende komme op og sidde stå... men må hun sidde og stå i den alder???
Det der også undre mig er at når hun sidder op bliver hun for det meste ved at krympe sig sammen med rundet ryg... hvorfor gør hun det? kan hun ikke styre sine muskler i maven???
Hun kan desuden finde på at spjætte og bakse med arme og ben som om hun slet ikke har kontrol over dem... hun kan begynde at pive over det. Skal jeg være bekymret over hendes muskelkontrol???
Kærlig hilsen
Lea