Brev:
Sutter på sit tøj
15. december 2010
Alder:
2 år, 10 mdr.
Sutter på sit tøj
Hej Helen.
Lillemand er nu snart 3 år, og han har fået den mest underlige vane. Ud af intet kan han finde på at tage enten sin krave eller sit ærme ind i munden og begynde at sutte på det. Når det så er godt vådt begynder han at suge fugten ud af det igen.
Han bider fast og suger kraftigt i stoffet. Det er hver dag og det er flere gange om dagen.
Han snakker ikke så meget, er et års tid bagud i sprogudviklingen, så han kan ikke fortælle hvorfor han gør det, og det bliver sagt hver gang at han ikke må og/eller han skal holde op.
Han bruger kun sut når han skal sove, og han spørger ikke efter den i dagtimerne.
Har du nogle visdomsord denne gang også?
Hilsen M