Brev:
Ved at få tænder?
5. oktober 2010
Alder:
3 mdr.
Ved at få tænder?
Hej Helen.
Jeg har en datter på 11 uger som de sidste par dage har savlet rigtig meget og er helt tosset med at virkelig GNAVE på ens finger eller på et stykke legetøj som er en plastikring. Siden hun var 5 uger gammel har hun haft en hvid plet øverst i højre gumme og lægen sagde, at det var en tand man kunne se.
Siden hun nu opfører sig som ovenstående nu og er helt vildt ked af det og pylret, tænker vi om det kan være tænder der er på vej? min svigermor som er gammel tandklinikassistent, mener det sagtens kan være det - hun passede hende i går og synes det virker som om der er tænder på vej pga ovenstående opførsel.
Hvad mener du? og hvad kan vi gøre for at hjælpe hende? vi kan jo ikke rigtig bruge de gængse råd med at lade hende gnave i en kold gulerod osv eftersom hun kun er 11 uger gammel :-)
Hilsen