Brev:
Sko, når foden vender indad
25. marts 2010
Alder:
17 mdr.
Sko, når foden vender indad
Hej Helen.
Så skriver jeg lige igen.
Min dreng er 17 mdr og begyndte at gå da han var 11 mdr. Han går og løber faktisk godt, problemet er bare at hans ene fod vender lidt ind ad.
Er det noget der retter sig, for han kan godt falde over den ene fod, når han har støvler på og løber? Skal han have nogen specielle sko eller hvad?
Hilsen