Brev:
Sidde i højstol - 3 mdr.
23. marts 2010
Alder:
3 mdr.
Sidde i højstol - 3 mdr.
Hej Helen
Er det ok at lade sit næsten 4 mdr. gamle barn sidde i en højstol med en pude på numse og ryg, når det selv kan sidde uden støtte?
Og hvor længe må det sidde der til at starte med?
På forhånd tak for svar :o)
Hilsen Ivalo