Brev:
Rejse sig op
28. september 2009
Alder:
15 mdr.
Rejse sig op
Hej Helen
Matthes er nu blevet rigtig god til at gå alene :-)
men han kan ikke rejse sig op uden støtte... kommer det af sig selv? eller kan jeg gøre noget for at hjælpe ham til at lære det.
Det er lidt irriterende for ham, hvis vi fx er ude og lege og han falder...
Med venlig hilsen
Lea