Brev:
Idéer til aktivering
27. august 2009
Alder:
13 mdr.
Idéer til aktivering
Hej Helen,
Jeg er løbet lidt tør for ideer til aktivering af min dreng på nu 13 mdr. Han er stadig hjemme, ikke i institution - kan du give nogle tips til ting vi kan lave/lege, såvel inde som ude, der passer til hans alder og kan udfordre ham lidt på den gode måde?
TAK
mange hilsner
Lone