Brev:
Uldtæppe
26. oktober 2004
Alder:
3 mdr.
Uldtæppe
Hej Helen
Jeg har fået at vide at lammeskind ikke er sundt for børn med allergi tendens, så er det bedre med et tæppe af rent uld? Det er til at lægge i barnevognen her i vinter...
Hilsen Rikke