Brev:
Hvordan får jeg min søn til at tage sutten?
9. april 2010
Alder:
2 mdr.
Hvordan får jeg min søn til at tage sutten?
Kære Helen
Hvordan får jeg min søn til at tage en sut? Han er to måneder gammel og det ville være rart at have noget at give ham, når han skal puttes, da han græder meget, når han skal til at falde i søvn. Men han vil ikke tage sutten. Han får nærmest brækfornemmelser, når jeg prøver at give ham den.
Jeg prøver både at give ham den, når han er ked af det og når han er glad. Men i ingen af tilfældene med succes. Det virker dog nogle gange, når han er glad.
Har du nogen tips og tricks?
Jeg har også prøvet med en stofble i ringen, men det har ingen betydning.
På forhånd tak for hjælpen:-)
Mange hilsner
Malene