Brev:
Trip trap stol - 17 mdr.
14. marts 2010
Alder:
17 mdr.
Trip trap stol - 17 mdr.
Kære Helen!
I vuggestuen træner pædagogerne, at vores søn selv skal kravle op på trip trap stolen, som er uden bøjle.
Det ville vi egentligt også gerne hjemme, men vi mangler den plade, som skal være første trin på vej op til trip trap stolen. Vores stol er brugt og består hun af de to plader, der fungerer som sæde og fodstøtte. Vi har talt om at købe en plade som trin også, men så har vi hørt, at stolen kan blive mere usikker og lettere vælte med den plade. Hvad tænker du? Har du erfaringer med det?
Jeg tænker bare, at ideen med en trip trap stol vel også er, at barnet selv kravler op på den? Men vi vil selvfølgelig ikke gøre stoeln "farlig".
Med venlig hilsen
en mor