Svar: Trip trap stol - 17 mdr.
14. marts 2010
Alder:
17 mdr.
Kære mor
En trip trap stol består normalt kun af to plader - et sæde som barnet sidder på og en plade, hvorpå barnet har sine fødder. Det lyder derfor ikke som om at jeres stol mangler noget og jeg synes umiddelbart ikke at I skal sætte ekstra plader på den ...
Det man normalt gør er at sætte fodpladen ned, så barnet bruger den til at kravle op på. Barnet har altså i den periode ikke helt samme fodstøtte som tidligere, men det går nok endda.
Alternativt kan du kontakte Trip Trap og spørge dem, hvad de tænker og du må gerne give mig en tilbagemelding, så kan jeg sikkert også blive klogere :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske