Brev:
Sove med mors hovedpude
22. januar 2009
Alder:
3 år
Sove med mors hovedpude
Hej Helen,
Vores datter på tre år vil når hun skal sove kun sove på min hovedpude. Puden er en nakkepude i naturlatex, som både gør den allergivenlig og sval/kølig at sove på.
Vores spørgsmål er om det er skadeligt for hendes nakke og ryg at bruge denne type pude eller om det er forsvarligt. Hvis hun ikke sover med min pude vil hun hellere undvære en pude.
Med venlig hilsen
Camilla