Brev:
Ondt i maven? - 14 mdr.
16. januar 2008
Alder:
14 mdr.
Ondt i maven? - 14 mdr.
Hej
Vi har en pige på godt 1 år, som klynker og næsten ryster, når hun "laver" i bleen. Hun ser meget forpint ud og står helt oppe på tæerne hver gang. Desuden bliver hun meget ked af det, når jeg skifter hende og tørrer hende.
Jeg tænker på, om der kan være en sammenhæng og hvad det mon kan skyldes....
Hun har ikke "hård mave", så jeg kan ikke rigtigt forestille mig, hvad det ellers kan komme af. Har du nogen idé?
Vi har set tiden an, men det har nu stået på rigtigt længe - måske 3-4 mdr.
Vi synes jo at det er utroligt synd for hende, da det virker til at være meget ubehageligt..
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Line