Brev:
Mellemørebetændelse og diarré af penicillin
7. november 2006
Alder:
3 mdr.
Mellemørebetændelse og diarré af penicillin
Kære Helen
Min lille datter Emma på 3,5 mdr. fik i går konstateret mellemørebetændelse. Til at tage dette, har hun fået ordineret penicillin. Hun har nu fået 4 piller 3 i går og 1 i dag. Pga. dette har hun nu fået en ordentlig omgang diarre.
Har i dag talt med lægen, som siger at hun skal gennemføre kuren i mindst 5 dage, dog kun med 2 piller om dagen.
Har du nogle gode råd til om der er et eller andet jeg kan give mod diarreen?
Er det OK at tage hende til baby-svømning på torsdag?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Lone