Brev:
Manglende appetit - 2 mdr.
31. juli 2004
Alder:
2 mdr.
Manglende appetit - 2 mdr.
Hej
Vores dreng på 8 uger og 5400g har de sidste 5 dage haft nedadgående appetit og har de seneste døgn kun spist 350 ml.
Vores egen sundhedsplejeske har sagt til os appetitten nok skal komme tilbage, da det er kommet i forbindelse med forstoppelse. Der er dog ikke længere problemer med forstoppelse, men appetitten går fortsat nedad og i dag har han kun spist 100ml. Han har fået modermælkserstatning i 3 uger, da amningen mislykkedes.
Vi har prøvet både Nan1 og Allomin, men selv om han åbenlyst er sulten og skriger vil han ikke spise. Desuden har han en stor rød plamage/udslæt på maven. Har du et godt råd?
På forhånd mange tak.