Brev:
Efterårstræt?
27. oktober 2011
Alder:
2 år, 7 mdr.
Efterårstræt?
Hej Helen
Jeg har en datter på 2½ år. Hun er en dejlig pige, fungerer godt og er meget glad for sin dagpleje.
Den sidste måned til halvanden har hun dog været meget mere træt end hun plejer. Hun vågner ca kl 7 om morgenen, bliver afleveret mellem 8 og 8.30 og hentet ca 15.30 hver dag. Når vi kommer hjem spørger hun 4 ud af 5 dage efter sin sut og pude (som hun er meget glad for). Og hvis jeg gav hende lov, ville hun ligge resten af eftermiddagen og se fjernsyn. Hun virker simpelthen så træt. Hun sover også stadig til middag, ca 2 timer. Vores dagplejemor synes dog ikke, hun virker træt.
Er det efterårstræthed? (jeg er selv altid mere træt om efteråret)
Jeg synes vi spiser sundt og varieret og hun får vitaminpiller. Skal jeg få målt hendes blodprocent eller har du et godt råd?
Med venlig hilsen
Line