Brev:
Ben i gips
15. juli 2010
Alder:
20 mdr.
Ben i gips
Hej
Min lille Caroline på 1½ år var så uheldig at falde på et glat badeværelsesgulv. Hun fik en flænge i lårbensknoglen og fik benet i gips i 14 dage. Det betød at hun ikke måtte støtte på benet.
I lørdags fik hun gipsen af.
Nu er det torsdag. Hvor længe skal man regne med at der går, før hun går igen? Hun begyndte at gå et par dage før sin 1 års fødselsdag, så hun har over ½ års rutine..
De første dage efter gipsen brugte hun ikke benet, men hun er begyndt at kravle og klatre i sofaen. Men det der gør mest ondt på mig, er, at når man holder hende i hånden og går, så halter hun på det ben der var i gips.. Så jeg frygter jo at der stadig er noget galt.
Jeg kan ikke forstå hvis det ben der var i gips er blevet "svagt" på 14 dage? Og burde det andet ben så ikke også være det?
Med venlig hilsen
en bekymret, og muligvis også lidt pylret far :-)