Brev:
Ondt i maven og kolde fødder
11. december 2009
Alder:
17 mdr.
Ondt i maven og kolde fødder
Hej Helen,
Helt kort og konkret: Er der nogen sammenhæng mellem dårlig mave (oppustethed, ondt, tynd mave/ diarre) og kolde fødder?
Jeg fik altid at vide som barn, at man skal tage sine sutsko på, ellers får man ondt i maven, men har aldrig rigtig fundet ud af, om der rent faktisk er en sammenhæng.
Jeg glæder mig til at læse dit svar, og rigtig god juletid til dig!
Emilie