Brev:
Middagslur og ulvetime
5. oktober 2007
Alder:
13 mdr.
Middagslur og ulvetime
Kære Helen
Det går rigtigt godt med vores lille dreng, men han sover kun 1-1½ time til middag og er derfor drøntræt og umulig fra halv seks til vi lægger ham halv syv-syv (vi kan ikke holde ham længere). Det skal så siges at han sover fuldstændig igennem til kl.7-7.15.
Vi har heldigvis hver især et par gode timer med ham hhv om morgenen og om eftermiddagen, ellers ville der ikke være meget kvalitetstid med vores lille dreng.
Han bliver i øjeblikket passet privat, men har vuggestueplads fra 1.november.
Er det helt normalt og bare noget vi skal affinde os med eller er der noget vi kan gøre?
Med venlig hilsen Signe