Brev:
Hun skriger om natten
10. maj 2017
Alder:
2 år, 8 mdr.
Hun skriger om natten
Hej Helen.
Vores datter på 2,8 er ved at tage livet af os.
Hun har altid været en dårlig sover om natten men lige i øjeblikket er det virkelig slemt.
hun har aldrig sovet igennem om natten og har lidt en del af Night terror. (Det er meget sjælent hun har dem mere)
For 1,5 mdr siden flyttede vi hjem til mine forældre hvor vi skal bo det næste halve år indtil vi har fundet noget nyt at bo i. Da vi flyttede fik vores datter i den forbindelse en junior seng og sover nu i den i stedet for tremmeseng. Det gik fint den første halve mdr. men nu er det helt galt.
Vi har altid siddet hos hende til hun er faldet i søvn( det tog før i tiden ca. 20 min. At få hende til at sove) vi går ind med hende ca. 19.30 og putter hende men nu tager det mellem 1- 1,5 at få hende til at sove, nogle gange med skrig og skrål. Hun vågner så op omkring kl 23 og så går helvede løs. Hun SKRIGER og er gal ( hun er helt klart vågen, så tænker ikke Night terror) men hun er bare så sur og gal. Hun går selv ind i vores seng med dyne, pude, bamse og sutter, men skriger og skriger og vil ingenting. Det står gerne på hvert fald en time og det er næsten hvis ikke hver nat.
Vi ved ikke hvad vi skal gøre og er begge ved at være godt trætte af det. Vi får ikke sovet og det gør hun heller ikke.
Hun bliver vækket 6.30 hver morgen, sover mellem 1-1,5 time til middag (hun falder hurtigt i søvn og hvis hun ikke sover til middag er hun helt umulig om aftenen, så tænker hun stadig har brug for sin lur)
Måske er det en reaktion på at vi er flyttet, men det har bare stået på længe nu og vi ved ikke hvordan vi skal takle det. Hun har ikke ondt, har fået tjekket ører.
Med venlig hilsen
en meget træt og udkørt mor