Brev:
Rutine - 3 mdr.
13. januar 2017
Alder:
3 mdr.
Rutine - 3 mdr.
Kære Helen
Jeg har søn på 3 måneder og vil gerne introducere rutine i hverdagen. Hvilke slags rutine vil du anbefale?
Lige pt er det sådan:
9:00 vi står op
9:00 - 10:30/11:00 pusle, lege, spise
11:00 - 13:00 tur med barnevogn (middagslur)
13:00 - 15:00 pusle, lege, spise
15:00/16:00 - 18:00/19:00 eftermiddagslur
19:00 - 23:00 pusle, lege, spise
23:00 - søvn
Det fungere ikke helt optimalt, da det tager lang tid til at få ham til at sove (medmindre det er i barnevognen når vi går en tur), så det kan være forskelligt fra dag til dag.
Med venlig hilsen
R.